Beautiful of November
Mula bawa diri~
Assalamualaikum, hai there.

Nak jerit boleh? Sebab terlalu rindukan blog ini. Lama tak bermanja mesra dengan blog kesayangan yang satu ini. Blog satu pun susah nak jaga. Baru satu blog. Ni nak buat blog kedua. Rasanya macam meroyan kot aku nak menjaga dia. Haha. Okay stop it Yaya. -.-

Hello theeeereeee! Hopefully semua yang baca ni dalam keadaan yang sihat walafiat semuanya. Since sedang bersendirian mencari seseorang untuk menlengkapkan diri ini. Aku memutuskan untuk fokus dengan life aku dulu. Enjoy life aku, fokus kerja, fokus kumpul duit simpanan, fokus family, fokus my kecil-kecilan business, banyak benda nak kena fokus actually. -.-. So rasanya masa tak ada masa untuk fikir tentang kaum yang mungkin penting bagi seorang wanita. "LELAKI" . Yes. Men, Boy, Siapa kata tak penting. penting kot seorang lelaki dalam hidup wanita. Takkan perempuan nak kahwin dengan perempuan. Huuuu~ tobatt weyh. Lelaki adalah ketua keluarga, lelaki yang membimbing wanita. Bila hidup single memang terasa like huh? Rasa sunyi gila sebab tak dapat msg Selamat Pagi, Selamat Malam, I love you bagai tuh semua dari seorang yang bergelar "Teman Istimewa" . Kadang-kadang rasa cemburu tengok Couple jalan mesra-mesra. Tapi kadang-kadang meluat juga, sebab macam menunjuk-nunjuk, Ada yang pegang bf/gf macam bf/gf diorang lari. Err~ Okay mungkin sebab "terlalu sayang" lah kot. Mungkin? Gahh kenapa aku perlu cerita semua benda ni. Nampak tak ada iri hati dekat situ~ Okay maafkan saya. Saya terlalu emosi pagi-pagi macam ni. Saya tak pasti mengapa tapi kalau ada kuali atau periuk boleh ketuk dah kepala saya.

Tapi betul, kalau kita dah dapat seorang yang betul sayangkan kita, Mohon hargai dia. Jangan pernah tinggalkan dia untuk orang lain. Aku dapat dari pengalaman. Banyak pengalaman , Dikiciwakan, Mengiciwakan, Terkiciwakan. Ahh semua lah. So hargai apa yang ada depan mata anda. Sekarang aku lebih selesa untuk berkawan dulu dengan semua orang. Kenal semua orang dulu. Tapi bila anggap kawan, mereka anggap lain. Err itu yang rasa macam kadang-kadang taknak cari kawan dah. Okay dah. Memang dah tak reti nak tulis apa. Aku dah mula merepek. Maafkan saya sekali lagi. *tunduk banyak-banyak kali X100*


Gambar syok sendiri satu, Sebab dah lama tak letak gambar sendiri :3 *Hajat by Haida was playing on this time*


Menunggu seseorang yang tak pasti (': , Aku akan terus menunggu dan berusaha. Aku tak berharap.


Posted at 9:39:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble