Beautiful of November
Bersendiri
Assalamualaikum, hai blogger yang amat dirindui.

Lama tidak buat exercise jari jemari yang makin mengemuk ini. Alhamdulillah berada di bulan ramadhan pada tahun 2013 ini. Lama tak menaip di blog kesayangan hamba ini dek kerana terlalu sibuk dengan urusan dunia bagi mencari sesuap nasi. Gempak tak ayat? Sungguhnya benar. Hampr 2 bulan berkerja dan bulan depan dah sambung belajar. Dek kerana kiciwa tak dapat Ipta. Aku teruskan pelajaran aku untuk sambung study dia sebuah Universiti di Terengganu walaupun bukan 100% IPTA.
Biar orang nak kata apa. Kalau bukan rezeki kita, nak buat macam mana, setiap orang ada rezeki mereka masing-masing. Apa yang ada depan mata kita, kita gapai, mana tahu masa depan kita ada di situ.

Tak banyak yang akan aku update sekarang, tapi cukup sekadar meluahkan apa yang selama ini terpendam lama. Mungkin lepas ini aku akan lebih rajin udate blog yang bersawang seperti sawangnya hati aku.

Moga bertemu lagi di lain masa. (:


Mungkin ada iras Wawa Zainal? Oh tolong buta mata kalau melihat nya. Berangan sungguh budak Jawa ini.


Posted at 2:31:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble