Beautiful of November
Normal
Assalamualaikum, hello all's

Nak dekat masuk 2 bulan dah study. Alhamdulillah semua berjalan dengan baik dan lancar. Banyak benda jadi. Terlalu banyak yang pahit daripada yang manis. Tapi bila kita nak rasa yang manis kalau tak rasa yang pahit dulu kan?

New Life is begin, Barang lepas jangan dikenang. Aku tak tahu kadang-kadang rasa diri malang dalam sesuatu keadaan itu. Tapi nak buat macam mana. Semua itu dah ditakdirkan. Mungkin ada hikamh disebaliknya. Aku redha. Aku dan dia sekarang dah berkawan. Masing-masing bawa haluan masing-masing. Aku harapkan dia berjaya suatu hari nanti dan dapat capai impian dia. Walaupun aku tahu perasaan dia dekat aku, sesekali aku tak akan benci dekat dia. Itu semua kita rancang tapi Allah yang tentukan segalanya.
Doakan aku bahagia dengan kehidupan yang baru. Mencari cinta yang baru.

Sekian.

Posted at 10:32:00 PM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble