Beautiful of November
Seketika
Assalamualaikum and hello ebelibody.

Lama tak beramah mesra dengan blog kesayangan makin merindui blog ini setulus . Sudah masuk bulan November 2013, Lagi 1 sebulan tahun 2013 nak tinggalkan kita. Tapi tahun ini juga banyak cabaran dugaan dan pelbagai rintangan aku hadapi, sama ada sedar atau pun tidak. Aku kena tabahkan hati. Hampir setahun semuanya berlalu. Dan kini aku ada kehidupan baru. Walaupun tidak sebaik yang dulu tapi aku cuba lakukan yang terbaik untuk masa yang akan datang. Aku cuba menjadi lebih matang dalam kehidupan yang baru.

Orang boleh kata macam-macam tapi bukan dia yang berada di tempat kita, Bukan dia yang rasa apa yang kita rasa. Mengumpat benda yang tak sahih pasal kita, dengar dari mulut ke mulut. Ya Allah tabahkan lah hati ini menerima segalanya. Aku mulakan hidup aku yang baru mungkin bersama orang yang baru.
Semoga yang ini lebih baik dan akan kekal selamanya. Sebab aku penat. Sekian.

Posted at 4:26:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble