Beautiful of November
Terluka
Hati
Aku sendiri dah bosan dengan luahan perasaan sendiri
Aku layankan sahaja perasaan yang ada ini
Jangan bosan baca luahan hati aku.
Ini sahaja tempat aku mengadu
Berkongsi segala yang terpendam dalam hati yang hampir mati

Entah kenapa aku begini
Sejak di tinggal pergi.
Dia bahagia bersama yang menanti.
Sedangkan aku masih sendiri menanti dia yang tak pasti
Aku cuba untuk teruskan perjuangan
bak kata orang "MOVE ON"
Ungkapan yang mudah untuk di luahkan tapi sukar dilakukan bukan?

Terlalu banyak kata-kata semangat sahabat-sahabat aku beri
Tapi sekejap je aku okay.
Lepas itu aku fikirkan balik semuanya semula.
Mula datang perasaan sedih itu semula.
Ahhhh bagaimana harus aku lupakan semua ini!
Aku tak cukup kuat untuk buang semuanya
Semua sekali.

Setiap kali aku tersenyum,
Aku bahagia tapi entah hanya sementara
Bukan kekal lama.
Sampai bila aku mampu sembunyikan semua kesedihan aku
Disebalik senyuman aku yang entah ikhlas atau tidak tuh?

Bila mungkin aku bahagia?
Satu persatu aku tengok orang yang tinggalkan aku bahagia
Sedangkan mereka meninggalkan aku dengan hati yang terluka
Sangat terluka, sampai hampir tawar hati untuk mulakan hidup baru.
Ya aku tak cukup kuat.
Nampak macam remeh, Tapi itu aku
Entah kenapa aku jadi lemah selemahnya sekarang.
Terlalu ikut kan hati dan emosi.
Nyah kau dari sini.
Aku mahu kembali pada diri asal aku.

Aku sayang,
Sekali aku dah sayang memang susah aku lepaskan
Aku tak pinta untuk jadi semua ini
Anugerah yang Sang Pencipta beri pada aku
Cuma entah mungkin aku yang tak pandai mengendalinya
Atau yang aku beri kasih sayang itu tak tahu menghargai
Mungkin?
Aku masih mentah.

Semoga diri ini tabah menghadapi dugaan hidup
Satu hari nanti aku sendiri akan rasa kemanisan bahagia itu sendiri.

IN SHA ALLAH :)


Hey Aku Kuat Lah, Aku Mampu jadi diri sendiri. Aku tak perlu jadi orang lain.



Posted at 8:33:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble