Beautiful of November
Dua Dunia
Kau rasa tak bagaimana rasanya jadi orang tengah?
Bagaimana rasanya harus memilih satu antara dua?
Jadi orang yang perlu memilih
Kiri atau Kanan
Atas atau Bawah
Baik atau Buruk

Memang setiap orang kadang berada dalam situasi macam ni. Tapi sejauh mana seseorang itu boleh mengatasi masalah macam ni? Aku sarankan buat-buat lah solat istikarah tak pun dapatkan nasihat yang pakar. Sedangkan aku sendiri pun berada dalam situasi yang sama. Entah mana yang perlu aku buat. Entah yang mana terbaik untuk aku. Entah mengapa aku perlu memilih.



Posted at 8:51:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble