Beautiful of November
Si Pengecut
Kalau masalah itu macam air,
Dah lama aku buang ke parit.

Kalau masalah itu macam api,
Dah lama aku padamkan guna pemadam api.

Kalau masalah itu boleh ditulis,
Dah lama aku gunakan pemadam untuk padam setiap satu tulisan itu.

Masalahnya sekarang
Masalah itu adalah sebuah masalah yang sukar untuk selesai.
Aku lebih prefer mendiamkan diri dan jadi pemerhati yang bodoh.
Yela orang cakap apa pun aku masih berdiam diri.
Bukan pengecut, cuma aku tidak punya kekuatan.
Bagi aku bila sekarang orang bercerita perihal aku.
Lama kelamaan bila dia ada hobi baru.
Dia akan lupakan perihal aku.
Dan bina cerita yang baru dia jumpa itu.
Bukan kan bagus begitu?

Biarlah orang kata aku pengecut.
Asalkan aku masih waras berfikir.
Aku takut berhadapan dengan bayang-bayang sendiri.
Entah kenapa aku jadi begini.
Ahhh persetankan mereka semua.
Aku lebih mengenali diri aku sendiri.
Aku penat menjaga hati orang.
Sampai hati aku sendiri terluka aku tak sedar.
Dalam diam. 
Siapa tahu tentang hati aku?


Tiada siapa....

Posted at 7:05:00 AM | 0 CintaBergerak

Welcome

Assalamualaikum, Yayable for the friendly calling.
"Every man needs a woman when his life's a mess , because just like the game of chess.The Queen protects the King"-EAMC



LOVE NOTES




Credits

Blogskin: Farrah Midori
Basecode: Speaking Bunny
Background : Farrah-MidoriEditor : Yayable


Past Time


Heart Chat Bubble